søndag 25. oktober 2009

Høst

Så var høsten kommet til Danmark.


Her pleier Nikki og jeg å gå masse på tur. Dette er så nærmt jeg kommer norsk natur. Her har man litt terreng, skog og noen bakker :-)

Sist uke hadde vi ett kjæreste par på klinikk med sin hund. Det viste seg at hun, Lillian var norsk og kom fra Haugesund. De bor i Aaby, eller Aabybro som det heter, ikke så langt fra meg. Det er veldig fint å ha en å snakke norsk med, uten og måtte tenke.

Dagene her nede går fort, og på jobb er det mye og gjøre.



Her vaksinerer jeg Harlie


 En stående Kastrasjon
 (om det skrives sånn må gudene vite)


3 kommentarer:

  1. Der så det deilig ut å gå på tur :) Vi savner dere!
    Klem fra Mari og Elwira

    SvarSlett
  2. Alle savner Hilde mor =)
    Glad i deg søss <3

    SvarSlett
  3. Ja, jeg får eget sete av og til. Mari drar meg jo med overalt. Men ligger i bur i bilen og på flyet.
    Jeg skal sannsynligvis få en "lillebror" om 6 uker. Du må skype med Mari en dag, så hun kan fortelle mer :-D
    Klem fra Elvirusen.

    SvarSlett