tirsdag 5. januar 2010

Back home?

Så var vi i Danmark. Det var kjekt å komme på jobb. I Danmark så snøøøøør det. Det har ikke vært så mye snø på lang lang tid. Alle butikker, skole arbeidsplasser stenger.......
Danskene er redd for snø ;-) he he he.
Her har Lotte, Eva og jeg vært ute og hjulpet en kunde som ikke kom hjem igjenn med henger. Hesten står fortsatt på klinikken. Vi pakket sammen i halv 2 tiden.
Så brugte vi litt tid kan man si for å grave bilene fram.



















Har måkt utenfor, men det blåser så nå er det vel like masse igjenn.........  Snø :-)

20 år :-)
Da jeg var hjemme, rakk jeg også og feire dagen til Renate. Tenk at hun er blitt 20!!!!!!!!!!!!!
Føler meg gammel.....
Det er ikke annet og si enn at det var en kjempe fest. Jeg, og nok flere med meg hadde det kjempe gøy. Tusen takk for en god fest søss. Utrolig glad i deg.




























Så får vi se om jeg kommer på jobb i morgen, for måke det kan de ikke.......

1 kommentar:

  1. Det ser ut som det har kommet en god del snø i Danmark, menn å stenge butikker, skoler, barnehager osv er vel å gå vel langt. Det hadde vel aldri skjedd i Norge. Det er vel ikke uten grunn at vi nordmenn blir kalt for vikinger, vi har vært ute en vinternatt før.

    Cecilie

    SvarSlett