lørdag 8. august 2009

Stille før stormen

Dagen startet helt supert. Strålende sol, og Hilde fikk spist frokost ute. Vi har vasket klær, ryddet, og Hilde har snakket med både Stig og Charlotte. Charlotte har fått et nytt familiemedlem, en kjempe søt Cavalier valp, en jente. Fra før har hun 2 herlige gutte voffser..... Pan og Coda. Gutta mine savner jeg fælt. De er mine beste tur kamerater.




Søte jenten
--------------------------------Tøffe gutta



Etter en liten lufte tur, ble jeg plassert i hunde gård, og Hilde dro for og handle. Heldigvis var det ingen katter å se, så jeg var stille i dag. Når sant skal sies så tror jeg at jeg har skremt vekk den dumme katten. For jeg har kjeftet på den. Bare spør Hilde, tror hun har vært litt frustret over meg kan du si. Jeg har kjeftet på katten, bare jeg har vært ut forbi døren, slik at den i alle fall holdt seg vekke fra min hage..........



Da Hilde kom tilbake, ble det tur. :-) Jippi !!!




Snakker om tur, det var grått, men varmt, og så bare åpnet himmelen seg, og det bare bøttet ned. Det begynte og lyne og tordne, innen vi var kommet hjem, var vi kliss våte.



Jeg ble tørket, og Hilde fikk seg en varm dusj.




Det var ganske skummelt dette været, det tordnet og lynte om hverandre........ Naboen sitt vindu knuste........ Skummelt.
Det som er positivt i Danmark, er at det blåser og skyer forsvinner litt og litt.
Nå er vi på vei i seng og det er stille utenfor, og den fine blå himmelen er begynt å titte fram igjenn.

Natta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar