søndag 14. februar 2010

Har hatt en mega helg........ Fått noen fine roser av en veldig søt fyr.... 

Så kommer vi til spørsmålet..... skal jeg begynne å blogge på dansk???  Syns jo selv jeg er fantastisk god til å skrive på boken.

Alt kler den smukke.....


I helgen har vi (Nikki og jeg) vært i Havndal.
 Vi har vært en hel gjeng til middag. Kanon

Gutta er flinke i kjøkkene, noen til å drikke og andre faktisk til å lage mat.....



Min kjære Eva..... Glad i deg :-)

Ellers har jeg fått dilla på foto og redigering....

Hva skal man si...... som avsluttning på helgen.....
Grey`s Anatomy og Melkesjokolade som Hanne har hatt med.
 JIPPI!!!!!!
Ellers er jeg klar for en ny uke med skole, og lekser. Bør snart komme i gang med eksamens oppgaven min....

4 kommentarer:

  1. Begynner du å blogge på dansk e det over og ut fra min side altså!

    SvarSlett
  2. Da er vi to Ann-Mari, Klin umulig å henge med da.....

    SvarSlett
  3. Ha ha ha. Inntil videre så skal jeg nok. Blogge på norsk ;-)

    SvarSlett
  4. Og da skal jeg, inntil videre følge med :p

    SvarSlett