fredag 19. februar 2010

Snø

Her i DK er det fortsatt snø...masse snø. Akkurat nå virker våren noe man bare drømmer om..... Uff, kan det ikke bare begynne å regne??
Egentlig litt rart at jeg ønsker meg regn. Vi pleier jo alltid å være så glad for snøen.
Hmmmm
Tror egentlig det bare er snø på feil plass.
Vil ake!
Bakker er en ting de ikke har som mye av i DK kan man si.
Danskene selv syns de har noe kanon akebakker.... Jeg ler bare av dem.
De aner ikke hva de snakker om.

Så må jeg nok bøye meg i støvet og si det er flere ting jeg savner med norge.
Jeg savner venner og familie, men det gjør jeg jo alltid.
Jeg savner akebakke.
Jeg savner også Freia Melkesjokolade.

Mohahaha.....

Det er fredag i dag, skal bli deilig med helg...

God helg alle sammen

:-)

1 kommentar:

  1. Her er det snø, sol og blå himmel :D AKE BAKKER, FREIA MELKESJOKOLADE, VENNER og FAMILIE, men MANGLER en vesentlig PERSON!!! KJÆRE SØTE SØSS Kom HJEM

    SvarSlett