fredag 8. oktober 2010

"Mitt gammle jeg"

Jeg har hatt 3 supre dager på klinikken.
Vet at dette er litt sykt, men det er deilig at Marianne og Jesper har ferie. Jeg har vært med til og vaksinere og chippe noen valper. Hjulpet kunder, solgt hunde for..... Tatt i mot bestillinger, stilt varer på plass. Jeg har vært med på røntgen i stallen og jeg har virkelig kost meg. Selvfølgelig har jeg besvimt, men jeg har nåd det punkt at det skje uansett hva jeg gjør, så jeg orker ikke at det skal "begrense" meg mer en nødvendig.

Det betyr i praksis at jeg ikke skal slepe på hester eller stille meg i farlige situasjoner......men jeg kan ikke ta hensyn til andre mer. Ja, det er nok ikke et flott syn når jeg går i bakke, og noen blir nok litt redd. Men jeg vil være aktiv igjenn. Det må vi bare ta med på veien. Jeg har et handicap og det bare til og akseptere.

 Lære og leve med det.... Jeg har ikke gitt opp, men jeg gidder ikke mere negativt. Nå starter jeg på skolen på mandag og jeg gleder meg. Jeg er inne i en gos steam for tiden, besvimelser eller ei.......

Oppdateringer fra skolen kommer

Klem klem

1 kommentar:

  1. du er den tøffeste jenten jeg vet om . riktig instilling stå på sammen skal vi kjempe . det har jeg opplevd før . du kjempet deg til verden 810 g og jammen kjemper du nå og . du er nok født til å kjempe. kjempe glad i deg kos deg på skolen masse klemmmmmm fra mamma

    SvarSlett