søndag 17. oktober 2010

Søndag

Våknet kl halv 7, jeg fryser, var min første tanke..... 
Bak gardinene var et fint lys.
Litt syn at det var så kaldt at kamera fikk litt dugg på seg.
 Kalt ja!!!!
Det skal jeg si deg, første dag med rim på marken, Kong Vinter er på vei
Hanne og meg tok oss en liten morgen tur (kl 9)



 
(Dette bilde har Hanne tatt)

 Boss og Boris er noen herlige skruer. 
Jeg er veldig glad fora t de går så godt overrens.
 (Hanne)

Søndag, ja hva gjør man på en søndag???


Vi tar bilder, går en deilig tur i det fine været.....
 
Hundene leker...... De er faktisk litt halv gale spør du meg
(Resten av bildene har Hanne tatt)




Etter en fin tur.....
har vi gjort skole arbeid, gruppearbeidet er nesten klar til fremleggelse, og emnet i Anatomi er så og si bestemt.
Det er kjekt, hardt og spennende og være i gang med skolen.
Det er 9 lange uker igjenn, men jeg føler meg litt klar.



2 kommentarer:

  1. Skikkelig stilige bilder søss :D

    SvarSlett
  2. Står så masse fint og klokt på bloggen din :D Flinkingen :D :D Boss er jo bare rå søt :D

    Kjempe glad i deg :D

    Renate

    SvarSlett