søndag 27. mars 2011

Back to school


1 måned er blåst vekk. Nå er det tid for noen uker på skolebenken.
Jeg må si at det er helt konge og være tilbake på jobb.
Siste ukene har jeg intubert, tatt røntgen, blodprøver, lagt venflon.....
Det går king kanon.....

I dag har jeg hentet Hanne og Ann Charlott på flyplassen i Billund.
Nå har vi fått ryddet på plass alle tingene, preiket, og endevent hele livsituasjonen :-)
Jeg går noen spennende , men harde uker i møter....

Ellers begynner ting å gå bedre....
Jeg smiler igjen, og det er det mange grunner til.......
Jeg jobber igjenn.
Jeg klarer meg alene med mine besvimelser, selv om det er tøft.
Men jeg hadde aldri kommet så langt uten god støtte fra venner og familie.

Tusen takk, jeg sitter pris på dere og glad i dere.

Resten kommer jeg tilbake til senere.
Snakkes........
Klem klem


2 kommentarer:

  1. Ha en fantastisk skoleperiode skjønne prinsesse :-)

    SvarSlett