søndag 6. mars 2011

Ny start

Mye har skjedd siden sist.
Jeg har hatt besøk av Ann Mari og Cathrine.
Kanon hyggelig. :-)

Jeg har flyttet til Biersted, det er deilig  og ha sitt eget igjenn. Noe som er mitt.
Jeg har hatt min første uke tilbake på jobb. Det er kjempe kjekt å være på jobb igjenn.
Denner uken har jeg tatt blodprøve, vært med til røtgen, kjørt mini lesser, og storkost meg.
For dere som ikke vet det er jeg blitt singel igjen.
Sånn er det noen ganger, man finder ut av man ikke passer sammen mer.

Helgen!
Fredag var jeg i Randers og fikk orden på bilen, og hadde ellers en koselig og hyggelig kveld.
Lørdag. Frokost hos Ida, en tur til Jysk.

Stranden med Boss,  Eva og hennes ponny Rasmus.
Jeg har ikke sittet på en hest på ca et år. Den følelsen kan ikke beskrives.
Billdene snakker for seg selv!











Dagen ble avsluttet med  kvelds hos Per og Henning.

Søndag......
Sove leeenge, kanskje en tur til frisøren.
Lang tur med Boss.
Kveldsmat med venner.
Tidlig seng, og en ny uke på jobb :-)

4 kommentarer:

  1. Så kjekke bilder :D :D Bra du har det så bra :D :D Gleder meg til du kommer på besøk og kan være med på Aase :D :D Kjempe glad i deg :*

    Renate

    SvarSlett
  2. Åååå så koselige bilder!! Kom en tåre i øyekroken der ja..
    Masse glad i deg snuppa!

    SvarSlett
  3. Det er fantastisk å se deg i "fri dressur" igjen. Har alltid visst at det ville bli sånn, men det er deilig å se livsmotet og gleden over livet som tydelig strømmer fra bildene. Ha en strålende uke. Glad i deg.

    Pappa

    SvarSlett
  4. Veldig bra at DU har det bra og at mange bryr seg :-) Noen mer enn andre, selv om noen tydeligvis ikke liker det... :-D Så lenge du har det bra, så er alt bra :-))))

    SvarSlett