onsdag 27. april 2011

 Boss er 1 år i dag, og jeg har hatt han i ca 8 måneder.
Tiden flyr....  :-)
I dag har jeg hatt min første eksamen i dag, det gikk bra :-)

Ting går i riktig retning, vet jeg har sakt det mange ganger i det siste, men det gjør det.
Jeg smiler og er glad, og det kommer av flere forskjellige ting.
Sitter og planlegger sommerferien, og skriver oppgave.....
Det blir en anderleses sommerferie, i alle fall den første uken jeg kommer til Norge.
Den består av rigtig mange fjelltopper, telt, og hund..... Det gleder jeg meg til. 






3 kommentarer:

  1. flotte bilder av gullet vårt vi savner dere hver dag gleder meg til sommeren og turer med boss kjempe glad i dere klem mamma

    SvarSlett
  2. Vil veldig gjerne være med på fjelltur :D Glad i dere begge to :D <3

    SvarSlett
  3. Det er fantastisk å se de endringene som har skjedd med deg i det siste. Det er helt tydelig at noe/noen har god innvirkning på deg. Takk dessuten for at du bryr deg midt oppe i skole og eksamen. Glad i deg :-)

    pappa

    SvarSlett