onsdag 13. april 2011

Påske

 
Nå står turen til Bergen snart for tur. Det gleder jeg meg til.
Jeg tror det blir en travel uke, men det er verdt det.
Jeg får truffet alle håper jeg. Familie, Charlotte, Bodil med familie, Marit, Hege og Martin pluss unger, Cecilie og familie, Susanne.....
I tilegg skal jeg lese til eksamen, og håper dere alle vil bidra. Jeg har laget pensum og ordlister, så litt "påske nøtter" skal det også være plass til :-)

Jeg blir ikke hele uken, for jeg vil også ha noen dager hjemme i DK før Kolding igjenn står for tur.
Hjemme i DK, blir det venner, påske frokost og kos.

Travel, og hektisk påske, men forhåpentligvis fantastisk.
Hverdagen min består av, skole, tur med Boss, og lekser.
Så litt andre ting blir bra.

Gleder meg til å se dere.

6 kommentarer:

  1. Gleder oss kjempe mye til dere kommer hjem!!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se deg søss :D <3

    SvarSlett
  3. Gleder meg til du kommer hjem. kjør forsiktig du er gull vert mamma

    SvarSlett
  4. Gleder meg også ;-) :-D

    SvarSlett
  5. nå skjønner jeg du skal til bergen:) så da fikk jeg svar på det!
    Hva studerer du nå? Jeg forstår på innleggene dine du går noe med dyr og anatomi:)hihi
    Skulle nesten tro du gikk veterinær, men sist oppdatering jeg fikk om deg gikk du dyrepleier eller noe sånn.?
    Når jeg har lest kunne jeg nesten tro vi gikk det samme, for mye høres så likt ut av eksamner! (jeg går sykepleien)

    SvarSlett
  6. Vi gleder oss veldig til du kommer på besøk :-) Vi vet at du tar hensyn til deg selv, så vi skal ikke mase på deg om å kjøre forsiktig. Du gjør det helt naturlig. Glad i deg.

    Pappa

    SvarSlett