fredag 8. juli 2011

Karakterer

2.Hovedforløp er over for denne gang og karakterene er på plass.
På norsk ser de sånn ut.
Salg & Service = 6
Allmen klinikk = 6
Dyreadfærd = 5
Labratorie Arbeid = 4
Anatomi & Ernæring = 4
Et snitt på 5.0 
Jeg er utrolig stolt over det.  
På mitt første skole opphold fikk jeg et snitt på 5,5
Skole opphold nr 2, et snitt på 4,8
Det er sammenlagt et snitt på 5,1
5,1 :-)
Med disse besvimelser, året som har vært. 
Jeg har klart det.
Takket være familie og gode venner.
Jeg kan klare alt.....




4 kommentarer:

  1. øffcårse u can :-)))))))

    SvarSlett
  2. Godt jobbet kusinemor! :o)

    SvarSlett
  3. Du e flink Hilde! Stå på videre!!! :)
    Cat

    SvarSlett
  4. Hvad var karakteren i besvimelse??
    Tillykke "Trulte" det tog sin tid men du klarte det!! ganske imponert jeg..
    Hilsen den rigtige danske.

    You were given this life because
    you`re strong enough to live it.

    SvarSlett