torsdag 7. juli 2011

Litt av hva som har skjedd den siste tiden

HATER og være syk.......
Jeg har hatt omgang syke siden tirsdag. Oppkast, og diare.
Utover det har jeg vært en helg på Sjælland til utstilling med Boss. 

Han ble premiert med en 4 plass.
Kritikken.....
Han er for stor til det han er avlet til- gå i grav.
Flott hund- litt tjukk
TJUKK
Så har jeg liksom fått det bekreftet.
Utstilling er ikke min greie.
Men hyggelig var det.




Jeg har den beste hunden i hele verden.

Nå håper jeg, at jeg snart blir frisk.....
Gidder ikke være syk mere.
Jeg vil bli frisk til søndag!!!!
Da står ferie for tur.

3 kommentarer:

  1. Søtt <3
    Måtte le av at an e litt for tjukk :p An e jo Perfecet ;)

    Hilsen Lillian

    SvarSlett
  2. TJUKK
    Så har jeg liksom fått det bekreftet.
    Utstilling er ikke min greie.

    Ah haha ha aaa... De må ha set på feil tispe.. sikker på det ikke var en bedømelse af DIG.. Tviler på du kommer dig ud af den... GRAV Hilse din kære i bergen :-D

    SvarSlett