fredag 24. september 2010

Nytt Designe......

Okay.... Nå prøver vi å finne de glade tanker fram :-)
Nytt glad designe er oppdatert.
Det har ikke skjedd så mye spennende siden sist, jeg har vært litt på jobb, og skolen nærmer seg med stormskritt. Jeg gleder meg masse til å komme på skolebenken igjenn.
Hanne og Ann Charlott kommer i sommerhus, og gjengen er samlet.

Når vi snakker om sykdomsprosessen er det  ikke noe nytt.
Jeg besvimer fremdeles ( hvis noen lute)
Nå gir vi legene fram til 30 september, og får vi ikke noe svar eller en plan. Skal vi videre, og en second opinion er på sin plass.
Det gir ikke så mye svar akkurat nå, men vi jobber i alle fall videre.
Hold mote oppe
Hold mote oppe.......

Litt hva som skjer framover...
I morgen er det på med fin kjole og i 80 år dag til Bestemor/Eva, Rasmus sin bestemor.
På søndag kommer mamma og turen går til Kolding i sommerhus, besøk på skolen og litt planlegging.

 Alt for denne gang.

Livet ser bedre ut gjennom et smilehull 
:-)

1 kommentar:

  1. gleder meg masse til å komme ned til deg vi skal nok finne en årsak til slutt. du holder i allefall mote oppe på alle som er rundt deg med ditt gode humør klem mamma

    SvarSlett