mandag 13. september 2010

Sopp tur i skogen

 Som sagt... I dag har vi vært til EEG. Jeg har vært våken i hele natt.
Undersøkelsen gikk fint, og vi får svar om ca 14 dager.

Da vi kom hjem fikk jeg en tur i dusjen og ca 2 timer på puten.
Så tok vi oss en koselig tur i skogen for å plukke sopp.
Boss hadde langline på for første gang. Det funket kjempe fint, og med skinke biter i godbit vesken, ble innkalling til en lek.
Han var bare herlig, snuste litt, hjalp Rasmus med og plukke sopp. Vi delte oss og øvet på innkalling :-)

Jeg har virkelig kost meg i dag. Godt vær, deilig tur med min hund og min fantastiske kjæreste. 





















3 kommentarer:

  1. Aw aå herlig tur i skogen :D Vil veldig gjerne være med neste gang :D

    SvarSlett
  2. Det ser dejligt ud:) I spiste vel ikke den røde svamp med de hvide prikker vel? ;) Hvilken skov er det?
    Knus Marie.

    SvarSlett
  3. Hei lille venn
    Endelig få jeg til å kommetere hva du skriver. Ble nesten litt misunelig på sopp turen deres. Kjekt å se at du har fått deg hund igjen og at du er begynt å jobbe litt. Du er utrolig flink til å komme deg videre og tenke positivt uansett hva som skjer med deg. stå på jenta mi.
    klemmer fra Cecilie og Maren

    SvarSlett