mandag 13. september 2010

Forandringer.......

 
Vi har fått oss hund.......når jeg sier vi så mener jeg Rasmus, Mads og meg.
Det er hovedsaklig min hund, men Rasmus og Mads er en veldig stor del av det :-)
Etter diskusjoner fram og tilbake er vi blitt enig om Boss.
Boss er en 4 mnd gammel Patterdale Terrier.
Det er en brukshund som primert er brukt til jakt.
 Planen er Agility og Jakt
Ellers har jeg vært 4 dager på jobb fordelt på 2 uker.
Det er kjekt og være tilbake, men skulle ønske jeg fikk lov til å være litt på klinikken.
Jeg er ca en halv dag på jobb, min dag innebærer: Arkivering, og litt pass av telefonen.
Det er ok, og om ca 4 uker reiser jeg på skolen i Kolding. Det gleder jeg meg til.

Jeg har flyttet fra huset mitt i Kaas. Foreløbig bor jeg hos Rasmus og Mads. Planen er at jeg bor hos dem til jeg reiser på skolen. Håper at når jeg er ferdig på skolen er vi litt klokere på hva som er galt.
Jeg har ikke lappen så jeg blir nødt til å finne en leilighet litt nærmere Biersted.

I morgen, eller i dag, skal jeg til EEG på sykehuset. I folderen som forteller om undersøkelsen står det at man skal sove max 3-4 timer......
Så nå sitter jeg her, har drukket 4 Red Bull og håper på at jeg skal holde meg våken lenge......

Kanskje jeg kan sove en time eller to fra kl 3-4.
Kryss fingre for meg.

4 kommentarer:

  1. Herregud for en herlig liten valpis da! Supersøt! :D

    Lykke til med sykehusting i morgen, hørtes skummelt ut...!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny vofs :D Boss e jo bare helt herlig ut i fra bildene :D Du får ha tvi tvi på sykehuset kjære søss :D Krysser fingrene =)

    SvarSlett
  3. Fine vofse-gutten! Gratulerer med ny hund! -og lykke til med EEG'en. Krysser det vi har! ;o) KLEM

    SvarSlett