tirsdag 9. november 2010

Dagfinn, Nils Ingar, Are og Anne-Kat i årets Julelatter.
 
 I helgen har Ann-Mari og meg vært på besøk i Oslo hos Renate. Jeg har hatt en kanon helg, med god mat, og et fantastisk selskap :-)
 Peppes Pizza fikk vi også :-)
 Renate holder på med det siste av travtrener skolen. Vi har bodd på Starum i helgen.
På skolen fant vi den perfekte dør ( til Ann-Mari og meg) kanskje ikke til Rasmus


 Litt Latinske skelett deler har jeg også øvd på. Eksamen i anatomi på fredag.......







 Tusen takk Renate og Ann-Mari for en kjempe helg. Jeg har virkelig kost meg. fantastisk med et lite avbrekk fra skolen og norsk humor.
En liten besvimelse og show som ble utsatt i 10 min for 466  mennesker tok dere på strak arm.

Klem klem

5 kommentarer:

  1. Hadde det virkelig helt supert!
    Er kjempe glad i deg vennen <3
    Gleder meg til romjulen ;)

    SvarSlett
  2. Ser ut som dere hadde en kjempe helg :D

    SvarSlett
  3. Det er så fint å se at du nå lever tilnærmet normalt og at du "driter" litt i at du besvimer. Det styrer ikke lenger livet ditt, det er bare sånt som skjer. Du er en tøff jente og det setter vi vanvittig pris på. Glad i deg. Vi gleder oss til julefeiring på Haukås.

    Pappa

    SvarSlett
  4. Så mange fine bilder :D haha

    Hadde en kjekk helg med deg og Ann-Mari :D Gleder meg til vi begge to skal reise HJEM til jul :D :D

    Tenk det da :D HJEM HJEM HJEM :D :D

    Kjempe glad i deg :D

    :* Renate :*

    SvarSlett
  5. jeg blir så glad når jeg ser slike glade jenter. gleder meg til jul å få jentene mine hjem
    klem mamma

    SvarSlett