mandag 15. november 2010

Helgen

Boss og Borris blir bare bedre og bedre venner. Det er utrolig kjekt :-)

Anatomi eksamen som jeg har lest til hele uken var ferdig på fredag...... 
Det gikk kjempe bra 20 riktig af 25 spørsmål. Det tilsvarer et sted mellom 4 og 5 hvis du skal samenlikne med norske karakterer.
Hanne og meg var helt enig om at helgen ikke bare skulle handle om den skriftlige anatomi oppgaven. Vi har sett film, gått tur, skrevet oppgave, og vært til hundemøte.



 






Hilde går til frisøren, mens Hanne fikser det selv.....


Hundemøte foregår hver søndag på en stor gressbane. Det kommer et sted mellom 20-30 hunder hver gang. Jeg er helt overrasket at alle gikk så godt sammen :-)







Klem klem



2 kommentarer:

  1. Heisann søss =) Høres ut og ser ut som du hr det veldig bra og veldig kjekt i danmark :D Gleder meg til jul nå :D ikke lenge til :D

    Glad i deg <3

    SvarSlett
  2. Så skjønn de er da :D Koser seg sammen :D Tror hunde korgen til Boss er litt liten til Boris.....

    Bra de går så godt ilag :D

    Glad id eg Klem :D

    Renate

    SvarSlett