mandag 1. november 2010

Nå er det en stund siden jeg har blogget,
og det er masse ting som har skjedd siden sist.
Dagen i dag begynnte med en besvimelse.... Hanne og Ann Charlott , dere er fantastiske.
Jeg setter utrolig pris på at dere har gjort det mulig og ta dette skole forløpet.
Boss, er noe for seg selv.
 Han er en herlig liten hund, glad i og leke, og elsker og herje med sin far.
Men, når jeg besvimer, er han der (Hanne sier han blir ved min síde hele tiden)
når jeg kommer til meg selv, ligger han som regel oppå bena mine.
 Jeg skal jo alltid kast opp etter en stund, og i dag når jeg åpnet døren fra badet,
 satt han utenfor og ventet på meg. Han vet jo ikke hav som er galt, men han er der :-)

I helgen har jeg vært hos Rasmus.
Jeg har reist som Handicappet på toget, rulle stol og hjelper.
Det fungerte ganske bra. Hanne levert meg og Boss,
og vi tok toget til Randers hvor Rasmus og Mads hentet oss.
I helgen har vi vært til fotballkamp,
og søndag plukket kalkuner hos svigerfar, alt i alt, en veldig trivelig helg.


Boss var helt ferdig søndag kveld, etter alle intrykkene :-)

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å få treffe denne herlige lille skapningen din søss <3 Sånn som han beskrives høres han helt fantastisk ut :D Må hilse masse til Rasmus og de =) Utrolig glad i deg <3

    SvarSlett
  2. Gleder meg masse til du kommer på besøk på fredag :D :D

    SvarSlett