torsdag 27. januar 2011

Endringer

Okay......
Jeg er veldig klar over at det ikke har oppdater i det siste.
Men det står mange endringer på trappene og venter.
Så snart jeg har en rød tråd skal jeg nok fortelle.
Akkurat nå er det bare skal, skal ikke.
Kan jeg klare det, kan jeg ikke.

Avslutter med noen vise ord:

  Kast ikke bort energi på mennesker man ikke får stort igjen av. 
Man kan si mye flott, men ord får liten betydning uten handling...
Ta vare på de menneskene som virkelig betyr noe for deg, de som gir noe av seg selv.
Og som ikke minst setter pris på deg for den du er ♥

3 kommentarer:

  1. Du SKAL !!
    Du KLARER det !!

    Du er vedt å kjempe for .... :-)

    SvarSlett
  2. Det er godt å ha få venner og mange bekjente - og å vite hvem som er hva.

    Jeg er glad for at du er min venn <3

    SvarSlett
  3. Det er så sant som det er sagt tenker på deg . klem Bodil

    SvarSlett