tirsdag 17. mai 2011

Om det å jogge......

 
Jeg har begynt å jogge. Nå har jeg hatt 4 joggeturer på en uke, 
og jeg er kjempe stolt av meg selv.
Jeg har en fast runde som jeg løper, og allerede nå merker jeg forskjell.
Jeg har alltid sagt at jogging, det er ikke noe for meg......
Det tar jeg tilbake!!! Det er så utrolig deilig.... musikk i ørene Boss med min side.
Man får overskudd, og det trenger jeg nå.
Vi har ca 4 uker igjenn på skolen, og de blir harde.
Eksamener baller på seg. Man har ikke før avsluttet den ene før man skal begynner på den neste.
Siste uken har vi 4 stk...... Det blir et reint helvete, men så er det over for denne gang.
Men det var jogging jeg kom fra....
Den følelsen man har når man nerme seg sommerhuset, svetten renner, man har gjort noe. 
En deilig dusj venter......
Men det aller beste er at det er en fantastisk "break" i skolearbeid, eksamenslesing og lekser, 
og ikke minst man blir i bedre humør.

1 kommentar: