søndag 22. mai 2011

Road Trip

Dagen i går startet med at vi skiftet sommmer hus. Faktisk veldig ok og skifte stue litt :-)
Når det var gjort kom Niels Erik til Kolding, og vi tok avsted på Road Trip.
Lunsj på bryggen og is til dessert.
Det er viktig med is.....Det har jeg lært av min kjære svoger Jan-Inge. 
Uansett hvor mett han er, kan han ALLTID spise is :-)
Etter en god is kjørte vi videre og endte opp på en strand kor vi egentlig bare tuslet litt rundt.
 Kanon hyggelig, en sånn "date" har jeg aldri vært med på før......

Middag på kro.

 Kvelden ble avsluttet med en tur på Kino med 3D briller.... Veldig kjekk opplevelse.



 Filmen...Pirates of the Carribean, kan ikke anbefalles :-(
Men 3D opplevelsen var kul.
Tusen takk til Niels Erik for en kjempe spennende og koselig Road Trip.

I dag er det eksamens innspurt, og i morgen er det Mikrobiologi.
Som man sier på dansk: Knæk og bræk.
Møkka eksamen.
Kyss fingre

3 kommentarer:

  1. Kan se at du er lykkelig Hilde!
    Det gleder meg! Du fortjener det!
    - Cathrine

    SvarSlett
  2. Er du lykkelig - er jeg lykkelig :)

    -Marit

    SvarSlett
  3. Så koooosligt :D dåkke e så super skjønne <3
    -Lillian

    SvarSlett