søndag 6. desember 2009

1 år

Tiden flyr. Nikki er 1 år i dag.
Det er helt utrolig, syns hun nettopp var liten jeg. Er utrolig glad for å ha henne i livet mitt. Det er mye arbeid det er sikkert, men jeg ville ikke vært uten henne. Hun støtter meg gjennom alt.



 Herlige nøste mitt. Savner denne tiden.







Nikki gikk veldig  godt i lag med gamle hesten min Arielle. Dama likte Nikki, jeg hadde egentlig forventet at hun skulle ligge på ørene og lange ut en fot, men den gang ei :-)




Herlig



Det er innimellom veldig tøft her nede. Jeg trives veldig godt, men sånn helt ut av det blå kommer ensomheten snikene. Den er jeg ikke venner med!
Da er det veldig deilig å ha Nikki her, man blir mindre ensom.
Samtidig som jeg føler meg ensom, forstår jeg egentlig ikke helt hvorfor.
Jeg har fått noen gode venner her nede. Eva betyr enormt masse for meg, klarer ikke alltid og henge med på alt........ Men hun er et fantastisk menneske.
Lillian er også en herlig dame. Hun er gift med en danske, og studerer her nede. Egentlig kommer hun fra Haugesund. Deilig og snakke norsk.

Nanna er bare en snill og søt jente, hun er fra Sverige og jobber for RC Horses. En ride stall hvor de selger og trener sprang Hester. Faktisk så flott sted at datteren til en veldig kjent sin mann kjøpte hesten sin hos RC Horses.
Disse tre er blitt veldig gode venner av meg.
Så har man Ida og Jeanette som jeg har begynt å blli kjent med.
Man har Marie på Hingstestationen, det mangler ikke på venner.


Det som er bra er at ensomheten slipper fort. den beste medisinen er og ta med seg Nikki og Ali på stranden, det gjør godt for både kropp og sjel.



 
 






På jobb, er det alltid noe som skjer. Her oppererer Marianne vekk en tann hos ett føll som sitter oppe ved øret. du kan se på bildet at øret er fult i betennelse.

Veldig spennende.


Tenk at det kan sitte en tann helt opp ved øret. Marianne sier at det kanskje var begynnelsen på en tvilling.





Ellers så nærmer julen seg med storm skritt. Julen for meg i år går til Egypt. Nikki skal være hos mamma, mens Stig og jeg tar oss en uke til varmere strøk. Jeg gleder meg masse, har aldri vært i Egypt og det skal bli deilig med litt kvalitets tid  :-)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen til gull jenten vår=)
    Har mamma laget kake til deg eller?
    Stoor klem fra Pan, Koda & Lille

    SvarSlett
  2. Gratulerer masse med dagen til Nikki!! Gleder oss til å se dere igjen i julen.
    Klem fra Mari og Elwira

    SvarSlett