lørdag 19. desember 2009

Egypt

Hmmmm, kl er halv ti og vi sitter fortsatt på Flesland. Mamma kjørte oss kl 7 i morges. Det snør ute, og rullebanen har vært stengt en stund. Nå har heldivigs noen fly begynt å ta av, så få vi se når vi blir de heldige.
Jeg gleder meg til en hel uke i varmen, men akkurat nå skulle jeg ønske jeg lå i sengen min. Er kjempe trøtt.

Stig ligger halveis over bordet og halv sover.... he he he.

Jeg skal prøve og komme med noen små oppdateringer underveis, eller så blir det en lang blogg på søndag eller mandag i romjulen.

Leste i årsrevyen til TGN i sted. Fin artikkel om Jette og Ricke.
Sendte Jette en sms, og hun sa hun var misunnelig, men jeg kunne faktisk også ønsket og kjørt eller ridd hest i ny snø.  Det er faktisk veldig koselig.
Men.......
Er glad jeg ska til Egypt også, skal ikke klage.

Jeg skal ærlig innrømme at det kommer til å bli veldig rart og ikke skulle feire jul. I år skal vi jo være hos mamma. Tror mamma også syns det er litt rart, men hun har jo Nikki. Nikki er nemlig hos Terese og Mamma. Der har hun det som plommen i egget. Kjennerjeg Terese rett, ligger de vel og drar seg i sengen akkurat nå...... Selv om jeg egentlig har sagt at hun ike skal i sengen. Hmmm, ja ja, sånn er det vel og være hos sin tante og mormor.

Nei, nå må det bli nok for denne gangn, må spare på strømmen. Har lastet ned New Moon, så får jeg se om jeg får sett den på flyet.
Hi hi hi hi hi.

Fortsatt god jul til alle.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar