fredag 4. desember 2009

Koselig

Har ikke blogget på lenge, vet det godt.
:-)

Sist jeg var hjemme hadde jeg og Charlotte en fin tur på fjellet.
Det ble en rolig tur, fordi jeg og min rygg var ikke akkurat venner.
Uansett var den en fin tur.  Det er snart et år siden jeg møtte Charlotte første gang. På valpe kurs :-) Hun og Koda, jeg og Nikki. Vi ble venner med det samme, og du kan trygt si at vi har vært gode venner siden.
Takk for ditt vennskap snuppa



Herlige  Lille :-)







Kjempe deilig å gå i terrenge.




Der startet vi







Det er kjempe viktig å skrive seg i topp boken


Savner den norske naturen.......

Men en ting jeg savner mer er alle de som står meg nær.
Trives i Danmark, men jeg savner alle dere der hjemme.






1 kommentar:

  1. Du er no skjønn er du kjære;)
    Savner dere kjempe mye=)

    SvarSlett