søndag 21. mars 2010

Dagene fyker avgårde..... Så nærmer denne helgen seg slutt. 
Jeg har vært i Havndal til i dag, men er på god vei hjem til Kaas. Vaske litt klær, før jeg skal møte Eva og vi skal lage middag til Marianne (sjefen), i bytte får jeg en oppdatering på hva som har skjedd på klinikken de siste 10 ukene, og hvordan sesongen blir fremover med tanke på hoppene. 
Hmmm, tenker jeg når jeg teller på fingrene hvor lenge jeg har bodd i DK.
8 MND!
 
Det blir en spennende tid jeg går i møte, og jeg må bare si det.... 
Jeg trives :-)
 
Klem klem
 
 






3 kommentarer:

  1. God å høre at du trives søss<3 Savnet av deg her hjemme blir ikke mindre hvor hver månede som går!! Men du er flink å holde oss opdatert :D

    SvarSlett
  2. Heisann

    Det er sant som Terese sier at vi savner ditt smil og blide åsyn og at savnet ikke blir mindre etterhvert som tiden går. Men dette er en del av livet som vi bare må leve med. Det som imidlertid gleder et farshjerte er å se hvor du stråler og der ut til å trives i Danmark. Så da var ikke turen med fly og bil i januar 2009 bortkastet. Det var kjekt å få være med den gang og det er godt å se nå at du har det bra. Glad i deg Hilde-Karin.
    Påsken nærmer seg og våren er også i anmarsj. Tivoliet er kommet på plass i Arenum og det er et sikkert vårtegn.

    Mange klemmer fra pappa

    SvarSlett
  3. se ko fiiin hon e i nye klær,du! :)

    SvarSlett