torsdag 11. mars 2010

Et stort savn til Agility folka mine...............

Nikki og jeg er begynt på 2x2, og innimellom vil jeg hjem til bergen.
Det å høre BRA!!!!! eller DYKTIG!!!! det savner jeg.
Konstruktiv kritikk savner jeg også.... Bodil, eller Charlotte sin stemme som sier: Hilde, du er ørlite grann forsein, prøv igjenn..... Resultatet- Rikitig......... :-)
Savner hygge stundene på Aase, med Mette, Charlotte, Mari, Bodil, Bjørnar og Mathias,
og selvfølgelig alle de firbeinte :-)

Det er vanskelig å trene alene......
Prøver å filme, prøver og være fornuftig.......

Jeg gleder meg virkelig til å komme i gang med elite kurset. Det blir spennende.
Jeg håper at dere kommer til Julandia... (om det skrives sånn aner jeg ikke)
men håper dere kommer.
Jeg ønsker også at vi får avslutte året i Malmø..........på kurs :-)
Glad i dere mine venner :-)









4 kommentarer:

  1. Og vi savner deg og er kjempeglade i deg og Nikki

    SvarSlett
  2. Vi savner deg vi også. Gleder oss til kurs og masse trening i påsken :)

    SvarSlett
  3. Suuukk vennen.. Det er godt å se at du skriver det, for det er fryktelig fryktelig tomt uten solstrålene våre=( Vi gleder oss kjempe masse til å se dere igjen.. Evig masse glad i dere klumpene mine ;)

    SvarSlett
  4. utrolig bra blogg:) fikk meg til å tenke litt og kanskje skrive litt om sånne ting i min blogg:) stå på!!

    SvarSlett