fredag 19. mars 2010

Hjem................. Nordjylland

Jeg skal hjem! Hjem, hvor er hjem??
Er det rart og si jeg har to hjem.....
Jeg skal jo hjem til Kaas... men jeg har jo et hjem i Bergen også.
Hmmmmm
Jeg tror jeg har to hjem......

Her kommer de siste bildene fra Kolding.
Pakking, dans, latter og gøy.












I dag vender jeg nesen mot Kaas, men jeg stopper i Havndal hos Rasmus.
Min herlige kjæreste :-)
Lørdag blir det rydding og vasking av klær.
Søndag håper jeg at jeg kan ta en tur til Ali.....
Mandag jobb !
Gleder meg.

Klem klem

6 kommentarer:

  1. Det er visst en del sant i det at "det er deilig å være norsk i Danmark". Våren ser ut til å ha gjort sitt inntog hos dere, og dere ser våryr ut hele gjengen.
    Det er synd å si det men vi har fortsatt en god del snø i Bergen, i alle fall på Haukås, selv om det nå har vært mildvær i flere dager og det har regnet en del. Likevel er det håp, "Haukåsbreen" som vi har under altanen har minket mye mer enn jeg hadde regnet med. Den ser ut til å forsvinne innen kort tid og jeg trodde egentlig at den skulle ligge til fellesferien. Uansett så skal det bli godt å få dere hjem til Norge i påsken, og forhåpentligvis kan vi da presentere Rasmus for et Haukås/Bergen i gryende vårform. Kos deg den siste tiden på jobb før turen går til Bergen og norske kjøttgryter.
    Glad i deg.

    Pappa

    SvarSlett
  2. Hjem det er her hos mor det.En datter vokser fra fanget men aldri fra hjerte. vi får håpe på fint vær i påsken så vi kan dra på fiske tur klemmmmm

    mamma

    SvarSlett
  3. Hei
    Jeg vil helst at ditt hjem skal være i Bergen, Men hjem er der du trives og er lykkelig og akuratt nå ser det ut som at der er i Danmark.
    Glad i deg. Hils din Kjære.
    Cecilie

    SvarSlett
  4. Dere er fantastiske.....
    Så er det bestemt...jeg har to hjem :-)

    Klem klem

    SvarSlett
  5. Blir kjekt å se deg i påsken kjøre søss <3 og få lov å hilse på din kjære blir spennede, spesielt siden DANSK ikke er så lett å forstå (A) hehe..

    GID <3

    SvarSlett
  6. Det er SÅNN jeg vil se deg :))) Lykkelig med et glis som hadde gått rundt om du ikke hadde to ører som stoppet det.

    Jeg håper på en liten ukes tur nå, da kan jeg rekke å se i Bergensbyen før jeg drar til Island.

    ...og dette med hjem : Du har ikke ett eller to hjem - Hjem er der dine kjære er gullet mitt :) Jeg bor til tider i en koffert og det gjelder å finne roen der en er.

    * If life gives you lemons,make lemonade* ... :D

    Marit <3

    SvarSlett