onsdag 24. mars 2010

Våren er i gang for fult, og oppryding er nok på sin plass :-)
I tilegg er bedekning sesongen er rett rundt hjørnet.
"Teaser" Hingsten våres Urfa Boko er på plass.
Været er fantatisk, og jeg har lært meg å kjøre 4-Hjuling.
Mohahahah.


Urfa Boko
18 bokser klar til "våryre" hopper :-)

 Ellers har jeg hatt en fin tur på stranden, men min vennine Marie og hennes mann Kristian.
Hundene Kilja og Nikki storkoste seg.
Vi derimot holdt på å blåse vekk ;-)


I morgen er det kundemøte og foredrag, så det blir en lang dag..........
8-22-23???

4 kommentarer:

  1. du koser drg du klem mamma

    SvarSlett
  2. Det er veldig hyggelig at du holder oss oppdatert om livet ditt i Danmark. Vi her oppe i nord savner deg og da er det greit å vite litt om hvordan du har det.
    Du har lært å kjøre firhjuling men hvor er hjelmen ? :-)

    Pappa

    SvarSlett
  3. Haha!! Genialt pappa :D Hehe.. JA, Hilde.. HVOR ER HJLEMEN??! :P hehe.. Gleder meg til du kommer hjem :D <3

    SvarSlett
  4. Du sto da ikke først i køen da der blev delt ud iq.. har du været hjemme i bergen uden at give lyd til os i hordvik.. fy skamme dig. MB

    SvarSlett